15 Kasım 2008 Cumartesi

Buna da şükür :(

Uzun biz tedavi sürecinden geçicez gibi görünüyor :( Arda 1 aydan daha fazladr hasta. ilk olarak burun akıntısıyla başladı, ardındna öksürük... Bitmek bilmeyen bi zaman süreç... 2 şişe antibiyotik bitirmemize rağmen dinmek bilmeyen kahrolası ateş.... sonrasında kontrole gittik kan tahlilleirnin sonucu ve özellikle felaket talalı bir yorum :( bizi ilk hetapta üzdü.. Bu nedemek ? Sonuçlara bakan doktorun yarumu...
Bizi bu aşar :( nasıl yanii? Prof. lerin tedavi edebileceği bir durum ? hastanede bile yatabilir tevdavi için dedi ve ben yıkıldım. nedir yani antibiyotikleirn bile geçiemeyevegi bu enfeksiyon nedir? Kendimizi çapa araştırma hastanesinde bulduk.. Alhtan tanıdık proflar vardı bizi hemen enfeksiyon bölümüne yönlendirdiler. Anlaşıldğı üzere bu enfeksiyonun geçebilme süreci yaklaşık 1-2 ay.. Uzun bir süreç. antibiyotik tedavisi sonuçsuz. Bu tür uzun süren hastalıklara konulan teşhis ALERJİ :( bi kaç urup ve burun spreyiyle ilk tedavimize başladık. İlk gunler yürümeye bile hali olmayan meleğim Allah ' a şükür şimdi daha iyi. Hafta içi yaptırmamız gereken testler var. Test sonuçlarına göre tedavimiz başlayacak. Bu zaman zarfında arda okula devam edemiyor. Geceleri ve gundüzleri ara ara öksürüklerimiz var ve ateşimiz azda olsa hala gundemde.... Sonuçlar umarım bizi sevindirir....

3 yorum:

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Ay Canım ya çok geçmiş olsun..Bu çocuklar hastalandımı çok kötü oluyorum.

En kısa zamanda toparlanıp düzelir inşallah. İyi haberlerinizi bekliyor olucağız.

Adsız dedi ki...

canımmmmm ...cok uzuldum duygularını çok iyi anlıyorum .merak etme ardacım en kısa zamanda iyileşir inşallahhh...onu ve seni sevgiyle öpüyorum

Adsız dedi ki...

Serapcim,Ardaya cok gecmis olsun.Bizim cocuklar cok nazli.Hayatimda bitek dogum icin ikisindede 4 ve 4 toplam 8 saat kaldigim hastanenin Eylül sayesinde herbir karesini ögrendim.Ama iyi doktorlarin elindesiniz.Her seferindede atladim Türkiyeye getirdim cocugu.Bizim doktorlarimiz gibi yok.Allah acil sifa versin.Tabiki anne kalbi ayaklarina tas takilmasini istemeyiz ama bunada sükür cok haklisin bu konuda