24 Aralık 2008 Çarşamba

bekliyoruz umutluu....




Yüreğimi içten içe kemiren, sonucu belli olmayan ama ihtimal bile olması beni mahvediyor... Gergin ve korkulu bir
bekleyiş bu belki sadece sözden ibaret belkide olabilme ihtimaliyle yol almış geliyor. Düşünmemek elde dedğil. ama sadece bir gün var. Uzun bir süredir araştır mahtanesinde iste

nilen jher testi yaptırdık. testlerin sonuçlarına göre tekrar testler istendi. en son olarak ciger filmi istediler dün kontrolümü zvardı. Filmde bulanıklıkların oldugunu söylererek Töberkiloz -Veremi eleyebilmemiz için bir test daha istiyoruz dedi ...??? Olabilme ihtimalini düşünmedim o an onu duydugum anda bile emin olmak için istenildi deidm. Yani kontroller temzi çıkıyor ve ökzürdüğü ve ateşi oldugu halde ilaçlık tedavisi olmayan bir meleğin neyi varr... Sıkıldım ben bu süreçten. Soru işertleri her gecen gün beynimde çoğalıyor... Ne nee ne var.. Sorularımın cevabı yarın.... Hiç bunları duymamaış gib farzediyorum ama içim içini yiyor. Konduramıyorum belkide meleğime...

Gözümde ve yüreğimde o beden okdar büyükki. her nekadar ufacık bir melek olsada yerini kims edolduramaz. hiç kimse... Onun her sevinci benim sevincim, üzüntüsü benim ... Ona gelen tüm kötülükler sadece bana geldinki meleğime bir şey olmasın. Kıyamam ki , dayanamam... Aklım da yeri yok ona gelecek kötülüklerin. İin vermiyorum ve sadece BEKLİYORUM... SAVUNMASIZ, UMUTLUU....

5 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Insallah sonuclar cok iyi cikar ve rahatlarsin. tabiki insanin cocugunun yerini hic kimseler dolduramaz, iyiki varlar, Allah onlara saglik versin!
Sevgiler

Adsız dedi ki...

caım benim kıyamam ben ona büyük geçmiş olsun umarım test sonuçlarınız da hayırlısıyla iyi sonuç verir...ziyaretiniz için sonsuz tşk...dualarım sizinle...

Sedef Fulda Daren dedi ki...

yazılanlardan anladığım kadarıyla belirli olmayan bir sağlık sorunuyla başbaşa bulunmaktasınız..üzüldüm acil şifalar diliyorum.o bir melek tabiki koruyucu meleği var ve günümüz şartlarında çok şükür her derdin şifası bulunmakta..umudunuzu yitirmeyin ve hep iyi düşünün ..sizleri öpüyorum ..

Sedef Fulda Daren dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN BİZİDE SONUÇTAN HABERDAR EDERSEN İÇİMİZ RAHAT EDER..AZ ÖNCE ÖĞRENDİM BENDE..
BU ARADA BLOGER GEÇMİŞSİNİZ HAYIRLI OLSUN..

Arda ve Ben dedi ki...

çok teşekkür ederim üzüntüme ortak oldunuz... 2 gün nasılda zor geçer yeri geldiğinde :( allaha şükür test sonucunu elime alınca negatif açıklaması beni yeniden dünyaya bağladı...allaha binlerce şükür.ihtimali bile mahvediyor insanı