27 Aralık 2008 Cumartesi

Mutluyumm...






Önceki yazımı yazmamış farz ediyoruz. Yazarken için yanıyordu yangınım södü nihayet. allah' a şükür... Sabahı zor ettim o gece hem çabucak sonuçları öğrenmek istiyordum bi okadarda korkuyordum. Acı gerceklerden. Gerçekler ihtimal oldu biizm için şükür ediyorum. Zorlu bir bekleyişti geldi geçti ama ne geçti.. İnsan ne çok yıpranıyor dimi. O iki gün bana 2 yıl gibi geldi :( Ama sadece geldi geçti. Hayatımızaki tüm endişeler sıkıntılar bir çırpıda gelip geçmesi dileğiyle. Herseyin başı sağlık. Allah herkese sağlık versin. Alerji testimiz biraz yüksek çıktı bakalım 2 ay sonra deri testi yapılacak. O okadar kolay geliyorki bana tedavi süresi 1 seneyi buldugu halde nebilim işte verem bana çok uzak korkutuyor beni... hım bide bi testimi zdaha var Demiri yüksek çıktı onun sonucu çarşamba belli olcak. Onu da merak ediyrum o gun Herşey belli olacak. Ki içim rahat sakimin, yada öyle olmam gerekiyor. Herşeyi oluşuna bıraktım üzüleceğim uerde üzülmek daha bi anlamlı oldu. Sonuçları görmeden sıkmak istemiyorum kendimi ama HERŞEY ÇOK GÜZEL SONUÇLANACAK. Ona inanıyorum....

Sevgilerimle. İyiki varsınız Arkadaşlar...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım gelmiş geçmiş olsun. işte büyüklerimiz boşuna demezler hiç. anne ol da göreyim seni denir. analık bambaşka bir duygu,bambaşka bir olgudur bence. çocuklar kolaylıkla büyümüyorlar. senin neler çektiğini ancak anneler anlar canım. kendini hiç yıpratmamalısın. çocuklar böyle büyüyorlar ne yapalım . allah uzun ömürler versin başları ağrımasın. geçmiş olsun tekrar

AsYa dedi ki...

Mrb,
Blogunuza bi göz attım ve bu post'a yorum yazmak istedim çünkü sonuçları merak ettim..
Çok geçmiş olsun öncelikle..
Arda'nın durumu nasıl,tam olarak teşhisi neymiş hastalığının ve tedavi iyi gidiyordur inşallah..
Sevgiler