18 Ekim 2008 Cumartesi

ARDA OKULLU OLDU )

ARDA okullu oldu, sınıfları doldurdu :)
Sosyal ortam , yeni arkadaşlar, oyuni eğitim... Arda için büyük bir değişiklik oldu kreşe başlaması. Sıklıkla görüştüğü arkadaşı maalesef yok. Ee büyüklerimizde uzak olunca biz yalnız kaldık buralarda.. Yeni bir ortamın ardayı rahatlatavağını düşündüm ki, iyide oldu. İlk hetapta yarım gün gitti 2. ay tam gune geçmek zorunda kaldı işe başladım eşimin yanında. Sanırım arda bu durumu kabullenemedi, kabullenmek istemedi. Zorlandı :( Bizlerden ayrı kalmak zor geldi meleğime... Bu ay yarım güne devam etme kararı aldık. Okula girecegi vakit bizide istiyor yanında bi şekilde istegini bi süre yerine getirdik, daha sonra kulak ardı ettik. Baktım olacak gibi değil özlem büyüdü :( doyamaz oldu, doyama zolduk. saatler bize yetmez oldu. Evde bizleri cezalandırmasıda cabası :(
Gecen gece uyandı (sabahakarşı ortamıza yatıyordu) benim gözler kapalı.. Annecim babam beni seviyormu ? :(( Sen beni seviyormusun acaba!!!?? hııı:( Annem , bebeğim.. kıyamam dedim sen canımızsın, paşamızsın seni çok seviyoruz tabiki dedim. okul konusuna girmek istemedim o saate.. sarıldık. koklaştık, öpüştükk :(((( İçten içe düşündüm sabah 9-19 sanırım uzun bir zaman geldi Arda' ya bocaladı... Bir kaç gündür daha geç götürüp, erken almaya başaldık... Bu ay yarım gün gitsin bakalım durum neyi gösterecek...

Sevgilerimle.....

Hiç yorum yok: