21 Ekim 2008 Salı

Ben begeniyorum :) benim sevgilim varrrr....


Benim oğlum büyümüşte kız beğeniyormuş:)
- Anne
-Efendim...
-Bizim okulda Filiz vr biliyormusun...
- aa filiz isminde bir arkadaşınmı var
-E vet...
-Eee anneciğim anlat bakalım...
- Ben Filiz arkadaşımı çok begeniyorum :)
- Aaaa :) Çokmu güzel Filiz arkadaşın :)
- Eveeeettttt....
Yüzündeki o hınzırlık ifadeydi beni esas güldüren hehehee....

Önceside var...
- Benim sevgilim varrr....
- Kim ? :)))))
- AZRAAAA
- aa :) ama bi görseniz çok güer :) saçlar lülü lüle ... dolgun dufaklı, hele o saçları bir geri atması var ben bile bayıldım :) ki kız çocuklarını çok severim...
-Eee anlat bakalım...
- Ben Azra' yı öpmek istedim beni itti :(
- Oy kıyamam yine öpersin meleğim :)

Bennim oğlum büyümüş, kızları öpmek istemişte reddedilmiş :) Bir erkeğin başına gelebilecek en zor bir durum :(

2 gün sonra ..........

Arda arkadaşıyla tartışır ağlar.... k ben öyle düşünüyorum o sırada kızımız ardayı yanağından öpmüş hehehee....

-Anne
-Efendim...
-AZRA beni yanağımdan öptüüü..... o benim sevgilim heheheee.....

EE bana düşend egelinimi kabullenmek :))))

Sevgilerimle....

Hiç yorum yok: