16 Ekim 2008 Perşembe

Yeni bir sayfa açtık!! Blog hayatına....


Merhabalar herkese....

Eski blogumuzu geride bıraktık... www.blogcu.com/seraparda/
yaklaşık 2 senedir meleğimin maceralarını, acı tatlı herşeyimizi paylaştık... Blogspota geçme sebepleirm var. Bakalım daha sık yazmaya çalışacagım.. Diğer blogumuzu bir süre ihmal etmiştik.. İşe başladım. Daha çok vaktim olduğu için ( evde pc başına geçmek zorlaşmaya başlamıştı ) bol bol meleğimin anılaırnı kaleme alacagım....
Bazı değişiklikler oldu hayatımızda... yenilikler, hayata bir adım daha attık... Biraz ayrılık, biraz özlem.. Yeni bir mekan , hayattın uyulması gereken kuralları... Geriye dönüp baktığında Arda bir yol daha kat etti... Büyüdü , okullu oldu.... Ayrılığı, özlemi , kuralları tattı...
Sevgilerimle...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba sayfanızı tesaduf gördüm çok üzüldüm herhalde ardahasta daha çok üzüldüm anne için çaresesız beklemek bunu benden ıyı kımse bılemez. BEENIM OĞLUMDA BLOGCU VE HIPEFOZ HASTAI NE YAŞADIĞINI ÇOK IYI BILIYORUM ACİL ŞİFALAR DILIYORUM CANIM INŞALLAH ÇABUK IYILEŞİR EVINE DÖNER ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN